snöstorm, frusna fingrar och för mycket snö.

igår fick jag äntligen träffa sandra, vilket var riktigt efterlängtat
vi satt flera timmar och pratade om allt som hänt under tiden vi inte setts.
skönt att ha henne hemma iveckan!

och sen kan man inte låta bli att hoppas på bättre väder snart,
denhär snöstormen gör mig galen!
gick en runda på stan med tjejerna idag efter skolan och fick hem lite saker:


oversize-kofta från öhmans. kostade egentligen 299, men fick den för 99. eftersom 
under marknadshelgen skulle dom sätta ner den till 99kr. så med turen på min sida fick jag
den billigare redan idag. så det vart ett riktigt bra kap!


söt spetsklänning från mix up.
sen fick jag med mig ett puder, hårband och leggins. 

nu ska jag på körkortsteori och sen blire söt b-rudarna ikväll!
hare fint, vi hörs. puussss

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh, vilken fin kofta. kommer den inte från only? :o

2010-03-04 @ 20:13:49
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: åhh. vill också ha den på rea!!

2010-03-04 @ 22:45:28
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/



namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0