dåliguppdatering, påsklov och annat kul.

jag har inte bloggat sen sportlovet
men jag har inte haft någon lust, men nu är jag tillbaka igen!
och äntligen är det lov!!

för att sammanfatta dessa veckor jag varit borta;
sportlov med bus och annat kul
kaisas födelsedagsfest

malå vm - matilda 18år
myskvällar och b-rudarna (gammal bild, men trots allt alla på samma bild)
pyjamasparty

plugg och skola
det räcker. jag orkar/hinner inte lägga ut bilder fler bilder än en bild för varje sak.
nu ska jag slänga i mig lite mat, sen blire brudsen!

ha en bra kväll! hörs sen, puuusss.


marknadshelgen är över,

fyfan vad kul jag har haft det! &nu är jag helt slut.
så det sitter verkligen fint med en veckas lov nu.
tack till alla som gjorde min helg till en av dom bästa på länge.
och det togs över 400bilder, och det är inte vilka bilder som helst, he he.
tror jag lägger upp en bildbomb senare, när jag har tid!

nu: fara till den nyblivna 17åringen. (jessica)


ha en bra kväll, puuusss.

den fjärde mars tvåtusentio,

-
efter att ha kommit hem från en kväll med brudsen så
insåg jag att jag hade två kapitel att plugga på tills imorgon
dö åt prov

imorgon åker min utväxt bort,och det är en dag närmare fredag
jag är taggad till helgen nu. ge mig helg &lov nu!
mer har jag inte att säga, 
nu säger jag tack och godnatt, vi hörs.
puuuusss.
(vissa personer måste man bara få skratta åt)

snöstorm, frusna fingrar och för mycket snö.

igår fick jag äntligen träffa sandra, vilket var riktigt efterlängtat
vi satt flera timmar och pratade om allt som hänt under tiden vi inte setts.
skönt att ha henne hemma iveckan!

och sen kan man inte låta bli att hoppas på bättre väder snart,
denhär snöstormen gör mig galen!
gick en runda på stan med tjejerna idag efter skolan och fick hem lite saker:


oversize-kofta från öhmans. kostade egentligen 299, men fick den för 99. eftersom 
under marknadshelgen skulle dom sätta ner den till 99kr. så med turen på min sida fick jag
den billigare redan idag. så det vart ett riktigt bra kap!


söt spetsklänning från mix up.
sen fick jag med mig ett puder, hårband och leggins. 

nu ska jag på körkortsteori och sen blire söt b-rudarna ikväll!
hare fint, vi hörs. puussss

- jag sökte dig, och fann mitt hjärta.


nu: the notebook.

RSS 2.0