RUBRIK,

jag är dålig på rubriker
och mina öron gör så ont och för att gå in på detalj så har
lite skinn på örtippen lossnat, inte mysigt.

ikväll var vi tjejer vattengympa!
och guuuud vad jobbigt.. vi typ flåste och klagade på hur jobbigt det var
medan tanterna inte sa ett ord. och vi ska vara ungdommar.
men det var kul. vi kanske hamnar där fler gånger, vem vet?
jag, jenny och noomi har då bestämt oss för att sätta igång med träningen,
så nästa vecka sattsar vi på att köpa ett gymkort!
annars har jag inte så mycket mer att säga än att jag är
riktigt skol less, har en hel hög med läxa som måste göras, så om någon
som vill lära sig företagsekonomi och lite annat så är det bara att säga till!
känns som man bara vill hoppa av skolan och resa runt, bara leva livet.
men nu är det bara lite mer än ett år kvar så jag får stå ut det lilla som är kvar.

längtar tills på fredag då jag får lön och studiebidraget.
har mycket som behövs inhandla nu. 
imorgon är det första teorilektion på nymans, blir kul!

nu säger jag godnatt, puuuusss.


Kommentarer



namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0