INGEN RUBRIK,

jag har inte hunnit skriva på över en vecka nu, så jag passar på nu när jag har tid.
jag har haft fullt upp med vänner, party, skola, plugg, mys och massa annat.

begravningen var hemsk men på något sätt fint
det går inte beskriva. ni som varit på en, ni vet nog vad jag pratar om.
men jag vill aldrig mer gå på en begravning igen!



duvancup ägde.
det blev en två-dagars med mycket fint folk!
och nu börjar det närma sig fredag; min födelsedag,
äntligen äntligen 18år då!!!!!!!
jag kommer firar min födelsedag med tjejerna på lördag i vilhelmina!
blir nog hur kul som helst, någon fler som ska dit?

imorgon fyller syster år och nu är det dags för lite plugg.
pusssss.

Kommentarer



namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0