idag ska vi fira vår lilla madde som fyllt arton år,

haha, fick en kommentar att vi tjejer dricker för mycket.
okej, det kanske stämmer. men vem gav mig kommentaren? skulle vara kul att veta.

hittade en gosig bild på mig och mina sötnosar sen www.

oj, vad jag tycker om er.

nu sitter jag på jobbet och gör ingenting. ovanligt att det har varit folk här redan.
och en annan sak, endel av mina vänner har blivit besatt av vinter -os vilket jag inte förstår,
för mig är det så ointressant det kan bli. fast, konståkningen är ett måste att kolla på!
påtal om konståkning så saknar jag verkligen att åka, och saknar alla tjejer därifrån.

ikväll ska vi fira madde som fyllde arton år i onsdags.
vilket innebär hotellet och massa annat skoj. blir nog en toppen kväll!
frågan är vad jag ska ha på mig..  funderar på ett av plaggen från nelly.
jag får ta hjälp av jessica!

nu ska jag ta och göra lite läxa, så jag slipper sitta hela uppe hela morgon natten.
ha en bra dag. puussss.

Kommentarer



namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0