to be with you,

imorgon börjar det tråkiga igen.
helgen har varit chill. utgång i fredags, fast rätt chill den med.

det känns som det är mycket bra som händer just nu:
- marknad ihelgen
- sportlov nästa vecka
- min älskade plutt sandra har kommit hem
- jag har fått min lön, så jag kan spendera massor med pengar
- färga håret på torsdag


bjuder på en bild sen förra helgen. mina fina

något som suger är att helgen är slut nu, jag har ont i huvudet och känner mig smått febrig.
jag hoppas jag inte blir sjuk som några av tjejerna blivit, vilket jag har på känn att det kommer
ske. jag har ett stökit rum och garderob att ta i tu med. jag vill till umeå och shoppa nu, och jag
önska jag orkade göra mina läxor! så ge mig lite energi någon.

nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen förhoppningsvis börja städa lite.
vi hörs! puusss.

Kommentarer



namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0