home sweet home,

jag lägger in ett inlägg lite snabbt.

WWW var toppen!
har inte haft så roligt på länge.
träffade massa trevligt folk, nya som gamla ansikten
jag har hunnit varit med om mycket på en helg.
det som händer i vilhelmina stannar där också! thihi.

bjuder på lite bilder på mina fina flickor
på lördag efter lunch åkte vi till vilhelmina
väl framme så bosatte jag mig hos hänan och vi började göra oss klar för utång!



för oss som ville lyxa till det med pizza åt middag på lilla fjället



sen bar det iväg på förfest till nathalie och robin













osvosvosvosv.. orkar inte lägga upp fler bilder!
sen blev det hotellet och jag lämnade kameran i trygghet hos nathalie
på hotellet hade vi grymt skoj och tack alla som gjorde min kväll bäst!

på söndag var en såndär jobbig bakisdag, ni skulle bara sett. (vilket niklas gjorde)
vi gick ner på trollvallen senare (eller vad det nu hette) med monir.





hoppas alla haft en trevlig helg.
nu är det matdags, puuuussss.

Kommentarer



namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0