ja, vad säger man? tredagars räcker.

umeå var underbart och jag älskar livet där
när jag har gått ut skolan, så kommer jag flytta från lycksele direkt.
vi hade det super trevligt iallafall! måste göras om fler gånger.
inte många timmars sömn men det vare värt! 

dagen efter bestämde vi oss bara för att chilla men slutade med
lite party ändå, vid sex på morgonen däckade jag i en säng.

på lördan blev det påskmat med brudarna som sedan ledde till
fest med grabbarna osvosv.
jag somnade med ett leende på läpparna

ja, iallafall nog om det.
nu fyller min kära sandra 18år! massor med grattis till henne.
ikväll satt vi2 med tv-spelet och det slutade med att vi nästan slogs.
om ni bara visste hur seriöst vi kan vara. jag förstår alla cs-nördar.

nu är jag hemma, trött och vill sova.
imorgon ska jag ta med brudsen och gratta min lilla flicka!:)
godnatt, vi hörs. puussss.


Kommentarer



namn:
kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser den)

din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0